A Házfal megújult és egy új, kibővített szolgáltatást nyújt a társasházak számára. A régi Házfalat és a képviselőknek szóló programunkat erre találod.

GYIK

Összeszedtük nektek a leggyakrabban ismételt kérdéseket. Ha itt nem találnád a kérdésedre a választ keress minket nyugodtan a hello@hazfal.hu email címen.

Mi is az a Házfal?

A Házfal egy komplex szolgáltatás csomag társasházak számára, amely tartalmazza a díjbeszedést, a közösségi weboldalt, az online szavazást és még sok-sok egyéb apróságot. A rendszer célja a társasházi élet megkönnyítése, valamint a lakók közösségi tevékenységeinek elősegítése.

Van minimum elvárt lakásszám?

Nincs. A Házfalat a legkisebbektől a legnagyobbakig bárki használhatja.

Hogyan tudom használni, ha lakó vagyok?

A Házfal rendszer mindenki számára elérhető. Azonban a társasházak a közös képviselő közreműködésével tudják bevezetni, hiszen hivatalosan Ő képviseli a házat a legtöbb esetben. Így lakóként a rendszer meghívás alapú. Amennyiben a ház képviselője úgy dönt, hogy velünk dolgozik, akkor mindenképpen hallani fogsz rólunk.

Hogyan történik a rendszer bevezetése?

A közös képvelőtől a képviseleti programján keresztül megkapjuk a lakók alap adatait. Ezek alapján meghívunk mindenkit levélben, emailben és sms-ben is, ahol van rá lehetőség. A meghívókban található egy 8 jegyű egyedi kód. Ezzel tud beregisztrálni minden lakó.

Mindenkinek szükséges regisztrálni?

Nem. Amennyiben a lakók egy része úgy dönt, hogy nem szeretné használni a rendszert, továbbra is megkapja majd az értesítéseket és díjbekérőket hagyományos úton.

Bármelyik országból használható?

Természetesen. A rendszer a világ minden pontjáról elérhető, ahol van internet kapcsolat.

Mobilon és tableten is használható?

Igen. A Házfal elérhető mobil eszközökről a weboldalon keresztül is, illetve mobil applikációval is használható.

Milyen nyelven érhető el a Házfal?

A Házfal teljes egészében magyar, de nemsokára angolul is elérhető lesz.

Milyen számítógép szükséges a használatához?

A Házfal használatához csupán egy internetes böngészőt futtató gép szükséges. Lehet ez Windows, Mac vagy akár bármilyen okostelefon vagy tablet.

Biztonságban vannak az adataim?

A szervereinken tárolt adatok a folyamatos biztonsági mentéseknek köszönhetően a lehető legnagyobb biztonságban vannak. Továbbá, adatkezelési szabályzataink megfelelnek az Európai Únió GPDR irányelveinek is.

Ha elköltözöm, akkor be tudok lépni a régi Házfalra?

Nem. A Házfal egy zárt közösség, csak az lehet tagja, aki a házban lakik. Nincs más hátra, mint megismerni az új lakótársakat az új lakhelyen. Ha még nincs ott a Házfal bevezetve, legyél Te az, aki kezdeményezi azt.

Egy család több tagja is használhatja a rendszert?

Egy lakáshoz több felhasználó is tartozhat, méghozzá különböző jogosultságokkal. Az adminisztrátor szerepét a lakás tulajdonosa látja el.

Szeretnél Te is Házfalat a társasházadban?

Add meg a közös képviselőd telefonszámát és értékesítő kollégáink 2-3 munkanapon belül felveszik vele a kapcsolatot. Érdemes azonban tudnod, hogy a Házfalat a társasház is megrendelheti a közös képviselő közreműködése nélkül.